Bună și bine te-am regăsit,
Acest articol este pentru tine dacă abia ți-ai deschis firma și vrei să obții autorizația de funcționare pentru sediu sau pentru un punct de lucru. Probabil știi că ai nevoie de un certificat de atestare fiscală pentru a putea obține autorizația, ce nu știi poate e că, înainte de a obține orice document de la Direcția Impozite și Taxe Locale trebuie să îți înregistrezi dosarul fiscal la această autoritate.
Pentru a îți înregistra dosarul fiscal trebuie să depui la DITL următoarele:
- dosar cu șină;
- certificatul de înregistrare de la Oficiul Registrului Comerțului (copie);
- actul constitutiv al societății (copie);
- contract de închiriere / comodat pentru sediu și pentru spațiul în care se desfășoară activitatea;
- declarație tipizată pentru plata taxei de salubritate (2 exemplare);
- cerere pentru eliberarea certificatului de atestare ficală.
Pe baza celor de mai sus ți se va calcula și cuantumul taxei de salubritate, taxă ce trebuie plătită în avans pe un an sau jumătate de an.
Dacă ai găsit acest articol util, nu uita să îi dai share pe Facebook sau să îl trimiți unui prieten, exact așa cum l-ai găsit tu, menționând sursa.
Îți doresc o zi luminoasă și productivă!
Dana Fatol
Avocat titular Cabinet de Avocat Dana Fatol
avocatul tău din Bacău, România
Acest articol are caracter infromativ. Informațiile sunt obținute de la DITL Bacău, alte autorități pot cere documente diferite.