Înființare firma

Te-ai hotărât că vrei să îți faci o firmă dar ai unele nelămuriri:
  • privind obiectul de activitate potrivit;
  • privind pașii de urmat pentru înființarea cât mai rapidă a unei firme;
  • privind cea mai potrivită formă de organizare pentru tine (SRL, PFA, II);
  • privind autorizațiile de care vei avea nevoie pentru a funcționa legal?
Sau poate nu ai timp sau cunoștințe specializate pentru a te ocupa singur de înființarea firmei? Ori pur și simplu nu vrei să te ocupi singur de înființare, și crezi că e mai bine să apelezi la o persoană specializată?

Dacă știi deja că nu vrei să te ocupi singur, atunci te invit să mă contactezi utilizând formularul de contact din drepta paginii, la numărul de telefon 004-0740963934 sau la adresa de email dana.fatol@fatol.ro.

Dacă încă nu ești decis ce vrei să faci, atunci ai mai multe variante:
  • poți să cauți singur pe net aceste informații sau poți să te interesezi la rude, prieteni, cunoștințe. Dar asta durează și e posibil să nu fie cele mai bune informații. Astfel că ai toate șansele să pierzi și timp și bani degeaba, fie la început în etape de înființare firmă, fie prin amenzi pentru că nu ai autorizațiile necesare;
  • poți primi consultanță și asistență contra-cost la Registrul Comerțului. Avantajul e că la Registru ți se pot redacta și actele, deci ieși cu firma făcută. Dezavantajul este că oricum pierzi timp pe acolo și consultanța este limitată la strictul necesar pentru înființare;
  • poți apela la un avocat ori alt consultant specializat. Pe mine mă poți contacta ușor, utilizând formularul de contact din partea drepta, iar eu îți voi răspunde în maxim 48 de ore de la primirea întrebării sau solicitării tale.
    • Avantajele când apelezi la cineva specializat sunt:
      • nu vei mai pierde timp;
      • vei primi consultanță înainte de înființare deci sigur lucrurile vor fi bine făcute de la început;
      • vei avea actele de înființare firmă în mână fără ca tu să dai pe la Registrul Comerțului și vei primi consultanță și post-înființare pentru a îți desfășura activitatea legal (ceea ce te va scuti de amenzi);
      • în plus, dacă apelezi la un avocat, aceasta poate da dată certă declarațiilor date de asociați și administratori, astfel că nu vei pierde alți bani și pe aceste documente (ceea ce nu e cazul la un consultant non-avocat).
Oferta mea pentru tine, dacă te decizi sa apelezi la mine pentru înființare firmă, este următoarea:
  • ne vom vedea pentru a discuta de ce anume vrei să îți faci firmă. În funcție de asta vom stabili tipul de societate optim pentru tine și obiectul de activitate. În cadrul acestei întâlniri vom alege și numele societății.
  • a doua întâlnire va fi pentru semnarea actelor și pentru a da dată certă declarațiilor și Actului Constitutiv;
  • împreună vom merge la notar pentru specimenul de semnătură (unica declarație care se dă obligatoriu la notar) și la bancă pentru a depune capitalul social;
  • apoi voi depune și ridica actele de la Registrul Comerțului;
  • ultima întâlnire va fi pentru a îți înmâna documentele și pentru a discuta de ce autorizații ai nevoie având în vedere specificul activității firmei tale.
Poți apela la mine ca avocat și dacă:
  • dorești să te asist cu autorizațiile de care ai nevoie;
  • ai de făcut unele schimbări în cadrul societății (prelungire/ schimbare sediu / administratori, schimbare obiect de activitate / nume etc.);
  • ai nevoie de consultanță permanentă sau punctuală, pe orice temă. 

Nu te mai chinui să inventezi singur roata, eu m-am ocupat de înființarea a zeci de firme, ca și consilier juridic într-o mare societate de consultanță din București, apoi ca și avocat în București și Bacău. Știu deja de ce acte ai nevoie și care sunt pașii de urmat și te pot ajuta și pe tine să ai o firmă în cel mai scurt timp cu putință și cu riscuri minime pentru tine.

Dacă știi deja sigur că vrei să înființezi o firmă ori ai nevoie de consultanță legată de înființare firmă ori de activitatea unei firme te invit să mă contactezi:
  • utilizând formularul de contact din dreapta paginii
  • pe email la adresa danafatol@yahoo.com sau dana.fatol@fatol.ro,
  • telefonic la numărul de telefon 0740963934.

Dacă dorești să vezi ce spun alți clienți înainte să mă contactezi poți consulta pagina Opiniile clienților.

 

Exemple de tipuri de activități de consultanță cu care te pot ajuta:

  • redactare și revizuire a oricărui tip de contract, precum, dar nelimitate la: contracte de închiriere, contracte de vânzare-cumpărare, contracte de donație, contracte de ipotecă, contracte de muncă etc.;
  • redactarea și adaptarea conținutului site-ului;
  • consultanță pe dreptul muncii (redactare / revizuire contracte de muncă / acte adiționale / Decizii de încetare a CIM / Regulamente de Ordine Interioară, asistență în procedura concedierii ori a sancționării disciplinare etc);
  • obținere / prelungire autorizații. 

 

 Nu ezita, contactează-mă acum, cu un avocat implicat tu vei fi relaxat!

Dana Fatol, avocat titular Dana Fatol Cabinet de avocat, Bacău, România

telefon: 004-0740963934

 

PS: În funcție de complexitate, consultația poate fi prin email sau telefonică și poate fi gratuită. Dacă e nevoie de studiul unor documente ori de o întâlnire, onorariul începe de la 200 lei și te poate scuti de foarte multă umblătură după informații și confuzie. Alege ce e mai bine pentru tine acum!